عن المدرسة

بسم الله الرحمن الرحيم

"يرفع الله الذين امنوا منكم والذين اوتوا العلم درجات "

باسم الله الذي اعطى فأجزل ووهب فادهش وقسم لنا من عظيم رحمته ما نعجز به عن شكره وحمده. له الحمد على ما نريد به من نعم والصلاة والسلام على خير الانام، خير من علم واخرج البشر من الجهل والظلام، وبعد ،

 أبنائي الطلاب والطالبات،

إن لكم في المدرسة حياة، يجاهد  جميع من فيها لتكون مشرقه نافعة ،غنيه زكية الاثر،مميزة بكل ما نحاول اكسابكم إياه من غنى علم وثراء معرفي وحضارة مسلكية.

هذا هدف الادارة الاول ومسعى الهيئة التدريسية التي لا تدخر جهدا لتصنع لكم اقليما تعليميا وتربويا لخلق مستقبل متميز لجيل متألق يتخرج للحياة وينخرط في المجتمع يبني ويعمل لرقيه وتطوره.

إنكم خير من يغذي نماءه ويرفد  تقدمه ويعلي راية حضارته بما تحققونه وتنجزونه فأحلامكم وأهدافكم ونجاحكم هو عز ومجد ورفعة بلدكم ومجتمعكم.

ابنائي! ان العيون متعلقة بكم والقلوب تهيج قبل الألسنة بالدعاء لكم ، فانتم موضع الاعتزاز! فلتكن هممكم عالية ومطالبكم سامية راقية تبذلون الجهد لتحقيقها من أجل النجاح واستقرار العيش .

كونوا على قدر المسؤولية واسعوا لبناء ذاتكم وأحسنوا البناء لتصبح أحلامكم واقعا جميلا واعدا.

إن القلوب تصبو للنجاح ولا ياتي هذا النجاح الا بالثقة والارادة فاحسنوا امتلاك إدارة الحياه وتعلموا الخبرات من تجربة الكبار وجهود المعلمين  وإصنعوا منها القمم واسعوا جاهدين لتحقيق الطموح.

بنهاية هذه المرحلة تنتقلون من مرحلة حياتيّة لأخرى، فمنكم من ينخرط في سوق العمل ومنكم من يكمل دراسته الجامعيّة . فأيّا يكون الخيار ، ثابروا واعملوا وأخلصوا وتألّقوا وأبدعوا فأنتم أهل لذلك.

ابنائي!

أطلبوا العلم في كل مكان وفي كل زمان ، فالعلم لا يحويه زمان ولا مكان.

لن  تَبلغ العِلمَ إِلّا بِسِتَّةٍ                سَأُنبيكَ عَن تَفسيرها بِبَيانِ

 ذَكاءٌ وَحِرصٌ وَاِجتِهادٌ وَبُلغَةٌ        وَصُحبَةُ أُستاذٍ وَطولُ زَمانِ

وأخيرا…

أجعلوا ايمانكم بالله بوصله حياتكم ونبراس دربكم وليكن شعاركم حب الله جلّ وعلا وحب الوطن عز وسما . فما خاب من تقرب من الله وأطاعه .

ستبقى المدرسة دوما مهدكم الدثير واللآمن وانطلاقتكم الأصيلة ، نرقبكم ونتابع أخباركم ، نسعد بنجاحكم نفرح فيكم وأنتم تسطرون إنجازاتكم فنحن نؤمن بكم وبقدراتكم.

أسأل الله أن يرعاكم ويسدد على دروب الخير خطاكم.

مع الاحترام

هلال مصاروة.

مدير المدرسة

  • ביה"ס ישאף לפיתוח אדם אוטונומי, שלם וערכי המודע לרצונותיו ולכישוריו, מכיר את זהותו ומסוגל לעצב לעצמו השקפת עולם ערכית וביקורתית.
  • ביה"ס יעודד את תלמידיו למצות את יכולתם הלימודית ויפתח את היכולת האישית של כל תלמיד, כדי להגיע להישגים גבוהים ככל האפשר ולמצות את כישוריו ויכולותיו במלואם.
  • ביה"ס יפתח מעורבות חברתית פעילה ויוזמת קרב תלמידיו.
  • ביה"ס יראה את עצמו כחלק בלתי נפרד מהקהילה וישאף לשיתוף פעולה עמה.
  • ביה"ס יכין את תלמידיו לעולם  המתקדם והמשתנה ע"י טיפוח המיומנות הנדרשות במאה ה 21.
  • למידה שיתופית, טיפוח הסקרנות, היצירתיות, עבודת הצוות  ושיפור מיומנות בסביבת למידה מתוקשבת.

נוכחות והתנהלות התלמידים המהלך השיעור:

  1. נוכחות התלמידים בכל השיעורים הנה חובה !
  2. ימי פעילות חינוכית – חברתית בבית הספר ומחוץ לו הנם חובה ! היעדרות בלתי מוצדקת מכל  פעילות במסגרת ביה"ס תיחשב  כהפרת משמעת ותטופל בכל חומרת הדין.
  3. בהישמע הצלצול ייכנסו התלמידים בצורה מסודרת לכיתות וימתינו למורה ליד השולחנות, כאשר החומר הלימודי : ספרים המחברות וכלי הכתיבה מונחים על השולחן.
  4. במקרה של שיעור כפול יכין התלמיד את החומר גם לשיעור הבא.
  5. כניסה לכיתה לאחר שהשיעור החל תותר לאחר שהתלמיד יירשם על איחור .
  6. התלמידים יקדמו את המורה בקימה ויישבו במקומותיהם באישורו.
  7. חל איסור מוחלט להשתמש במכשירי טלפון ניידים או במכשירים אלקטרוניים אחרים במהלך השיעור. בתחילת השיעור יש לכבות את המכשיר ולאחסנו בתיק. מכשיר שייתפס על השולחן – יוחרם ויוחזר לידי הורי התלמיד בלבד.
  8. חל איסור מוחלט לאכול ו/או לשתות במהלך השיעור למעט שתית מים.
  9. תורני הכיתה ידאגו בשעת ההפסקה לניקיון הכיתה ולאוורורה ולניקיון הלוח. כל תלמיד אחראי לניקיון סביבתו.
  10. התלמידים יישבו בכיתה בהופעה תקינה (חולצה מכופתרת בתוך המכנסיים).
  11. בימים חמים או לאחר שיעור ספורט, ניתן יהיה לשבת  בכתה בחולצת טריקו לבנה ללא החולצה הצבאית.
  12. אם מורה מתעכב או נעדר מהשיעור, נציג הכיתה ידווח  על כך מידית לסגן  המנהל האחראי על המערכת.

נוהלי משמעת

  1. תלמיד, שיורחק משיעור בשל הפרעה למהלך התקין  של השיעור,יוצא מהכיתה, יירשם במשרד השוחרות, ויחזור מיד לשיעור .
  2. המשך הטיפול ייעשה  ע"י מחנך הכיתה או על ידי המק"ס /ראש הצוות או ע"י סגן המנהל האחראי בהתאם לחומרת ההפרעה ולאופייה.
  3. תלמיד שיצבור שלוש הפרעות-יישלח מכתב התרעה להוריו, המכתב יוחזר ע" תלמיד, כשהוא חתום ויתויק בתיקו האישי.
  4. לאחר חמש הפרעות יוזמנו ההורים לשיחת בירור בביה"ס.
  5. בחלוף 30 יום ללא הרשמות, תמחקנה ההרשמות הקודמות, וספירת הרישום תתחיל מחדש.
  6. במקרה של הפרעות חוזרות ונשנות או מקרים של התנהגות חריגה כגון : אלימות פיזית, חוצפה בוטה, עישון, פגיעה באמינות וכו' יטופל התלמיד ע"י  הנהלת ביה"ס.

מבנה ארגוני

הנהלה

  • הילאל מסארווה

    מנהל חטיבה עליונה

רכזים

  • שורוק טויל

    רכזת פידגוגית
  • נרמין גבארה

    רכזת התאמות
  • עלאא עווידה

    רכז שכבה י"ב
  • אמל חאג' יחיא

    יועצת שכבה י"ב
  • מאמון עב אל קאדר

    רכז חינוך חברתי - שכבה י"ב
  • אינאס גבארה

    רכזת שכבה י"א
  • איסראא עיראקי

    יועצת שכבה י"א
  • תחסין חאג' יחיא

    רכז חינוך חברתי - שכבה י"א
  • שאדי עאזם

    רכז שכבה י
  • הילדא עבד אל קאדר

    יועצת שכבה י'
  • פרידה גאבר

    רכזת חינוך חברתי - שכבה י
  • הדיל גבארה

    רכזת מעורבות חברתית
  • מוחמד יאסין

    רכז בחינות
  • איסראא חאג' יחיא

    רכזת בחינות
  • מנאל עאזם

    רכזת כיתות שח"ר
  • אחלאם גומעה

    יועצת כיתות שח"ר
  • הדיר חאג' יחיא

    רכזת תקשוב
  • זיאד עבד אל קאדר

    רכז ביטחון ובטיחות
  • גיאת אדריס

    רכז טיולים

עובדי מינהלה

  • כפאיה אבו ראס

    מזכירות בית הספר
  • מזכרות חטיבה עליונה
  • מזכירה פדגוגית+בגרויות
  • סאמר גאבר

    טכנאי מחשבים
  • מנהל חשבונות
  • אב בית
  • אחראי מחסן